Inchiderea actelor de independent

Daca doriti sa parasiti Belgia, este indicat sa va inchideti numarul de TVA si actele de independent.

Pentru aceasta trebuie sa luati legatura cu persoana / societatea care vi le-a deschis si sa solicitati inchiderea dosarului de asigurari sociale, numarul de TVA si asigurarea medicala.

Acelasi demers trebuie facut si la Comuna.

57 comentarii to “Inchiderea actelor de independent”

  1. buna! am si eu o nelamurire: in cazul in care decid sa inchid actele de independent, pentru a ma angaja in alta parte, cartea de identitate din Be imi va fii retinunta ( angajatorul imi cere acte in be), multumesc!

  2. Buna,
    Pot inchide actele de independent,nr.Tva daca am datorii la casa de asigurari sociale?
    multumesc

  3. Buna seara.
    Daca sunt independent cu gestiune predata de un membru al familiei si vreau sa inchid actele, datoriile acumulate la Securex (nu la TVA si Impozit) vor fi preluate de acel membru al familiei?
    Multumesc.

  4. Buna. Daca nu inchid actele ca asociat activ si plec direct,cine va plati eu sau societatea?

  5. Buna! Sunt independent de un am jumate in Belgia pana acum nu am reușit sa plătesc dările sociale si din câte am inteles o sa am si in impozit destul de mare pe anul trecut. As dori sa dau faliment daca se poate.cum trebuie sa procedez si ce riscuri am? Va multumesc

  6. Buna ce trebuie sa fac sa închid actele de independent sunt deschise din Februarie nu am facturat nimic dar cred ca mi-au venit taxe .cum trebuie sa procedez ,sunt plecat din belgia

  7. Bună,aș dori să îmi închid actele de aident,ce anume ar trebui să fac?
    Nu cunosc atât de bine,poate să îmi închidă fratele? Eu sunt aidant-ul lui..mulțumesc frumos

  8. Buna ziua as avea si eu o întrebare daca se poate …Am soția si băiatul in șarj care e suma minima de venit pe an ca indepedent pt, mine pt, soție si ptr, baiat scuze pt, deranj Va mulțumesc!!!

  9. Buna ziua am si eu o problema am fost la cineva in proba de munca 3 zile acesta mi-a cerut copie dupa anexa si buletin ,dupa cele trei zile eu am renuntat ca erea un program obositor,iar acum m-am trezit cu o factura de plata pe numele meu de 694 euro de la Securex.cum pot face sa nu platesc si sa inchid actele cu acestia?
    Multumesc anticipat

  10. buna sunt girant pe o societate cu datorii si as dorii sa plec in tara ce tre sa fac ca sa ma scot.multumesc anticipat

  11. Am fost angajat ca asociat si dupa 3 luni am plecat…sa spus ca sefu plateste toate actele…eu dupa 2 luni si 3 saptamani am plecat…sefu a.inchis toate actele…si mi-a spus ca daca el închide actele mele din firma voi fi automat sters de la comuna…si asta’zi tot imi vin plicuri cu securex de la vechea adresa din Belgia…eu nu mai sunt in Belgia de ceva timp…as vrea sa stiu cum se poate rezolva si cine plateste restantele care au venit?

  12. Buna ziua, in cazul in care aidantul nu mai lucrează ,poate sa se retragă singur de la asigurările sociale?

  13. Bună seara dacă știe cineva cu cine trebuie sa vb ca sa închid actele de independent? Se poate închide și temporar sa doar definitiv? Și cam cât durează ?

  14. buna ziua..vreau sa mi inchei actele de BE ..la comuna ..si nu stiu unde se preda ID ul de Belgia ..de unde mi l a eliberat sau unde am depus actele pentru buletin?? A.R. multumesc>>

  15. sunt aidant la fratele meu si vreau sa imi inchid actele de la zenito, pot face asta singur fara ajutorul lui? sau este necesar sa vina si dansul impreuna cu mine la zenito? sunt ceva costuri la inchiderea actelor?

  16. Îmi pot închide actele fara sa fi plătit 2 trimestre de acte sociale adică 700€ pe trimestru? (Total 1400) .. Sunt aidant

  17. Salut numai sunt in belgia eu sunt scos de pe adresa unde am avut cartea de indentitate si facturile nu miau venit acasa ci veneau la alta adresa cum pot sa iau legatura cu cineva care ar putea sa verifice.

  18. buna ziua.am fost angajat intr-o societate ca asociat activ,pentru o perioada de un an.dupa un an am plecat din societate si am semnat doar livre de part dar nu am primit nici un document referitor la scoaterea mea din societate.intre timp am inceput munca cu o alta societate si mi sa facut inscrierea in societate si afilierea dupa o perioada mi sa spus ca nu ma pot afilia la zenito deoarece sunt ink afiliat la xerius si sunt inca inscris in cealalta societate si trebuie sa platesc cotizatiile sociale si sa depun scoaterea din societatea respectiva.problema este ca nu pot nicicum sa obtin scoaterea din societate de la patron nici de la contabilul societatii ca sa pot termina povestea.si inca un lucru patronul sia luat angajamentul verbal de a plati xerius si nu a platit acum totul a venit pe mine si nu pot lucra pana nu imi rezolv aceste probleme.va rog frumos ma puteti ajuta cu cv sfaturi utile?

    • Mergeti la casa de asigurari unde ati fost afiliat prima data. Daca eveti un exemplar semnat, din cartea de parti, care sa dovedeasca iesirea dvs. din societate, ei pot sa faca toate cele necesare pt. radierea dvs. din societate. Eu am fost cu cineva la Zenito, si pe baza actelor avute, au facut ei totul. Dar dureaza cam 2 luni pana va rezolva.

  19. buna ziua vreau sa inchid actele la partena pt coint joaint.nu mai are de lucru contract de la 1 apr.cum se procedeaza.tb sa merg cu ea ce acte tb?cit dureaza

  20. Buna ziua . Sotul meu a lucrat ca independent in Belgia si m-a declarant pe actele lui, incepand cu anul 2009. O perioada nu a avut de munca ramanand in urma cu plata impozitelor. iar cand a gasit de munca numarul de TVA era inchis. In urma acestei situatii, de doi ani s-a intors in Romania fara sa-si rezolve acolo situatia cu actele. Eu sunt angajata in Romania si mi-a venit la servici o instiintare pentru poprire din salariu pentru creante UE. Ce pot face in aceasta situatie? Eu sunt singura care muncesc si am in intretinere sotul si un copil …Va rog din suflet sa ma ajutati cu un sfat .

  21. Buna ziua| Am lucrat 8 luni IN Belgia cu contract de munca si toate taxele sunt platite;Am inteles ca nu imi ajuta la nimic aceste luni;daca nu am cel putin un an complet lucrat.As putea sa imi recuperez taxele daca tot nu beneficiez de nimic?Multumesc

  22. Cum fac sa închid actele dacă nu merge cu mine cel care m-a înscris și nu mi-a dat nici bani

  23. Daca vrei san chizi contractu de munca trebuie sa platesti o suma de bani

  24. Bonjour Lazar Adrian mon nom, je suis en Belgique pour travailler sur j’avais des problèmes à mon employeur (dit il me donne 1500 € par mois depuis que je suis quitté la Roumanie quand je suis arrivé en Belgique je me suis inscrit à zenito et Hall et m’a dit qu’il n’ai pas de travail pour moi, je suis resté 1 mois et 1 semaine et je dis que je ne pas d’argent pour me soutenir et je l’ai dit de fermer les documents qui quittent le pays qui m’a dit que je le ferme et donc je peux le gérer) comment puis-je savoir si oui ou non les papiers sont fermés?

Lasă un răspuns

