Asigurarea medicala

Asigurarea medicala este obligatorie. Costul sau este de 8.5 euro/luna.

Asigurarea medicala se incheie in baza urmatoarelor documente:

– anexa 19 + carte de identitate romaneasca SAU cartea de identitate belgiana

– existenta unui cont in banca – poate fi al dumneavoastra sau al unei rude/cunostinte

– dovada inscrierii la plata asigurarilor sociale

Asigurarea medicala nu va da dreptul la servicii gratuite, ci la decontarea unui procent din pretul platit. Intra in vigoare de la data la care este deschis numarul de TVA, chiar daca este incheiata mai tarziu. De aceea orice document care atesta plata unor servicii medicale trebuie pastrat pentru decontare.

4 comentarii to “Asigurarea medicala”

  1. Unde ar trebui depuse actele pt asigurare medicala?

  2. buna ziua!am si eu o mica problema.am lucrat in belgia timp de 6 luni ca asociat activ.nu am acceptat anumite conditii puse de patron si mi.am dat demisia.am plecat din belgia si nu am stiut ca trebuie sa inchid asigurarea medicala(partena mutuelle) si nici patronul nu a facut.o si tot vin plicuri pe adresa de acolo ca am de plata 300 euro.ce se poate intampla daca nu platesc si cum pot incheia asigurarea?

Lasă un răspuns

