Contact

Daca doriti sa discutam in detaliu anumite aspecte si nu doriti sa comentati public, puteti trimite un e-mail la adresa dumitrescu.gabi@yahoo.com.

Va rog, NU ma adaugati in lista de Y!Messenger, este doar o adresa utilizata pentru e-mail, deci chat-ul este inactiv!

Contabil: trufin.florin@gmail.com

Etichete:

37 comentarii to “Contact”

  1. Recomand sa pui pe blocul tau foarte util si http://anunturi24.be .

  2. Buna seara,ma numesc Oana ,asi dori sa stiu daca dupa cele 3 luni de stat legal in belgia(timp in care nu am gasit de munca si in acelasi timp a expirat dreptul de sedere),pot sa lucrez ca independent?In cit timp de la data expirarii celor 3 luni pot vene sa verifice daca sunt inca la adresa respectiva si care sunt consecintele? Va multumesc

    • buna ziua!
      V-ati declarat la comuna de cand ati ajuns?
      Daca da, si au trecut cele 3 luni, s-ar putea sa va faca probleme… Dar nu pot sa av spun sigur ce fel pentru ca depinde de la comuna la comuna.
      Ideea e ca la comuna trebuie sa va declarati cand sunteti sigura ca puteti sa va faceti actele.
      Bafta!

      • te rog sa ma ajuti urgent,caut o scoala europeana,unde se invata in limba romana sa inscriu fetita in clasa intii,nu stiu unde si cu cine as putea vorbi ,am inscriso la scoala si nu sa integrat pentru,ca nu stie sa vb franceza,va multumesc anticipat.

      • Integrarea dureaza… Dar se va intampla. Nu se produce in cateva zile. Cautati pe Internet Ecole europeene…

  3. Sunt in belgia de trei saptamani si am nevoie de un formular tip II…am inteles ca este un fel de cazier judiciar…cum il pot obtine daca nu m-am declarat inca la comuna…multumesc!

  4. Buna ziua..am si eu o intrebare..sunt in belgia de un an jumate legal cu adresa ..e-card ..loc de munca cu acte in regula si platesc taxe la stat 40% pe luna din venitul meu . As vrea sa stiu cand vreau sa ma retrag in tara pot cere taxele inapoi si daca da unde trebuie sa merg? Astept un raspuns . Multumesc

  5. am si eu 2 intrebari. daca ajutorul de independent nu isi plateste taxele sociale si pleaca in romania independentul poate face ceva sa nu i le plateasca el?si a 2-a intrebare daca sotia mea a nascut si nu eram cu taxele platite prin urmare mutalitatea oprita pot sa duc factura de spitalizare la mutuel dupa ce am platit taxele si imi redeschide mutualitatea? multumesc

    • Exista solutii, ar trebui facuta o declaratie la casa de asigurari sociale in care sa va declarati nesolidar cu ajutorul…
      Da, puteti sa duceti factura, dar trebuie sa fiti cu plata la zi inclusiv pe perioada in care a nascut sotia.

  6. buna ziua,as dori sa ma informati in legatura cu obtinerea actelor de independent in Belgia,va rog sa-mi scrie-ti un numar de telefon unde va pot contacta pe adresa parke_star_srl.Va multumesc anticipat .

  7. buna seara.lucrez intr-o societate asociat activ de 3 ani si as vrea sa stiu daca pot sa devin independent si cum.va multumesc anticipat

  8. Cit timp dureaza primirea independentei din momentul inminarii actelor? Va multumesc !

  9. La multi ani!daca se poate sa mi spune ti si mie ,eu fiind independent am un aidant.ii virez banii in contul lui sau in mana pe baza de chitanta.ma incarc cu ceva la impozitul meu?cum il pot verific daca isi plateste taxele,imi vin mie contributiile lui daca nu le plateste?va multumesc anticipat!

    • Ambele variante sunt corecte. Banii pe care ii dati lui nu mai intra la venitul dumneavoastra, contabilul va poate explica mai multe. De verificat puteti verifica la casa de asigurari sociale.

  10. Buna , vreau sa stiu si eu in Belgia se poate da la 17 ani de permis ?

  11. am inchiriat o casa in belgia stau de 3 luni la sotul lucreaza cu acte in regula la comun imi cere sa schimb data pe actul de casatorie si ale copiilor ele sunt certificate internationale sa le traduc si sa le apostilez nu stiu ce sa fac iti multumesc

  12. Buna seara! As vrea sa va intreb daca exista ajutor de somaj in Blegia pentru muncitorii sezonieri? Multumesc.

  13. Buna ziua,
    Sotul a devenit independent in urma cu 7 luni, pe baza diplomei mele de economist, cand ia facut dosarul i au cerut o adeverinta precum ca eu platesc cotizatii in rom. Eu fiind atunci in crestere copil 2 ani, si sunt si acum pana in ianuarie 2017. Am luat de la locul meu de munca o adeverinta in care se specifica ca sunt in crestere copil si platesc cotizatii sociale in rom, pt a nu plati si in be. Intre timp am venit in be cu fetita si am mers la comuna sa ne inscriem, in feb 2016, am primit acum scrisori sa mi iau cartea e impreuna cu fetita, nea luat sotul in charghe, stiu ca daca suntem in intretinerea lui in anul urmator se va deduce la impozit cu o suma… daca va intra de anul acesta chargeul fiindca am inteles ca e posibil sau nu, precizez ca la comuna am fost intrebata de cand sunt in belgia si am spus ca din decembrie 2015, si actele pt inscriere le am depus in feb 2016, pt mine si bebe. Eu pot sa intru in charghe ul sotului daca primesc indemnizatie crestere copil din rom ? Si dupa ce se opreste crestere copil sotul trebuie sa plateasca cotizatii in be si,pt mine ? In cazul in care nu ma angajez ? Multumesc.

    • Daca puteti sau nu sa fiti luata in chargeul sotului, decide primaria, in functie de verificarile pe care le face.Normal, daca v-ati mutat aici si ati cerut rezidenta, ar trebui sa renuntati la indemnizatia din Romania. Aici pt. cresterea copilului se acorda maxim 5 luni, daca mama a fost angajata inainte de nastere. Dupa ce nu mai beneficiate de statutul de asigurat social, sotul va trebui sa plateasca si pt. dvs. asigurarile sociale.

  14. Buna,
    Este posibil sa beneficiez de ajutorul de somaj in Belgia daca refuz sa semnez inca un contract cu compania la care lucrez?
    Multumesc!

  15. Sunt de 5 ani ajutor de independent dar independentu pentru care lucrez nu mi-a plătit partena de un an si jumătate vreau sa stiu dacă pot sa ma fac independent

  16. daca imi aduc parintii batrini din tara pot beneficia in belgia de ajutor social?

  17. Buna asi vrea sa va intreb daca o persoana e aidont si nu plateste taxele trimestriale la zenito si pleaca in tara ii se poate intampla ceva? Va multumesc.

Lasă un răspuns

