Ce mai vrea si blogul asta?!

Blogul de fata isi doreste sa ofere informatii scurte, cuprinzatoare si la obiect despre diferite modalitati de a locui si munci legal in Belgia. Existenta sa a aparut din constatarea mea ca multe persoane interesate de statutul de independent din Belgia ajung pe celalalt blog detinut de mine si care nu ofera informatii complete fix despre temele de interes, ci mai mult impresii si experiente din viata de zi cu zi.

Asadar, aici veti gasi informatii despre cum poti obtine un numar de TVA in Belgia sau cum poti obtine un permis de munca, dar si cum poti sa iti gasesti o locuinta, informatii despre asigurarile de sanatate, drepturi si obligatii etc. Nu va asteptati la descrieri romantate sau la postari lungi si foarte detaliate, daca aveti nevoie de detalii folositi adresa de contact sau locul special creat pentru a pune intrebari. Pentru a cauta si obtine raspunsuri la dilemele dumneavoastra, urmati paginile si apoi linkurile. Sau cititi postare cu postare.

In principiu, pe acest blog vor fi publicate intre 3 si 5 articole pe saptamana, deci va dura un pic pana cand va cuprinde multe informatii. Oricum, continutul sau se va adapta si intrebarilor puse de cititori.

 

16 comentarii to “Ce mai vrea si blogul asta?!”

  1. MULTUMIM CA EXISTI POATE MAI AJUTI SI ALTI RATACITI IN ACEASTA LUME A VESTULUI

  2. Buna,
    As dori sa stiu daca pot sa ma inscriu la o facultate din Romania tinand cont ca am dor CESS-ul (certificat d` enseignement secondair superieur).
    Va multumes anticipat

  3. Buna ziua ,am si eu o nelamueire daca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi ,am lucrat la o firma prin interim din data de 26-10-2014 ,in luna aprilie 2015 mi sa facut contract permanent ,duoa o prioada de doua luni am fost nevoit sa imi iau concediu medical _probleme cu spatele _doctorul de la urgente mia dat concediu o luna si tratament ,dar dupa o saptamana patronul a zis ca nu are cum sa ma mai tina in concediu si ca imi incheie contractul de munca ,intrebarea mea este ,are dreptul sa imi incheie contractul de munca daca sunt in medical ? Va multumesc ,o zi buna

  4. Exista numar national provizoriu ? Daca da..pot scoate numere pentru masina ? Multumesc !i

  5. Bună ziua! Am și eu o nelămurire, tatăl meu lucrează ca asociat activ din aprilie, iar patronul ia spus ca o sa plătească el taxele trimestriale la zenito, iar acum când a sunat nu I le.a platit. Ce se poate face acum o sa fie el obligat sa plătească sau este obligat patronul! Și dacă plătește el din contul lui la sfârșit de an se poate scade la impozit??? Și ca asociat activ cu ce te poți scădea la impozit de exemplu se poate cu chiria, abonament etc. Și Cum se procedează unde se plătește impozitul la sfârșit de an??? Mulțumesc frumos!

  6. Buna ziua,

    Vreau sa deschid un cabinet de diagnosticare prin biorezonanta. Se poate ca si independent? Am diploma facultate de Medicina – fizioterapie. Ce conditii trebuie sa intruneasca spatiul destinat acestei activitati? ( sunt coplesita de legislatia din Romania in acest sens 🙂 )

Lasă un răspuns

